.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرف‌هاي خودماني به جاي دستور كار جلسه
برگزاري جلسه‌‌اي با عنوان حقوق شهروندي و اختصاص كارگروهي به اين موضوع مهم با توجه به اينكه جامعه جهاني ايران را به نقض اين حقوق محكوم مي‌كند و ما مخالف آن هستيم، بحث مهمي بود كه ارائه راهكار براي تبيين حقوق شهروندي ضروري به نظر مي‌رسيد ...

تشكيل كارگروه صيانت و حقوق شهروندي كه با ادغام كارگروه هاي عفاف و حجاب، امنيت عمومي و صيانت از حقوق شهروندي تشكيل شد، عنوان جلسه‌اي بود كه اعضاي جلسه بايد در اين موارد راهكار ارائه مي‌كردند.

به گزارش شمال نيوز، مديركل دفتر اجتماعي استانداري مازندران كه رياست اين جلسه را بر عهده داشت در ساعت‌هاي پاياني اين جلسه با اذعان به اينكه نحوه برگزاري جلسه به من ابلاغ نشده است، اظهار داشت: يك هفته است كه اين پست را تحويل گرفته و نحوه برگزاري جلسه، مرا هم اقناع نكرده است.

ارائه گزارش زهرا شرف الدين، مديركل امور بانوان استانداري مازندران در مورد فعاليت كارگروه عفاف و حجاب از بخش‌هاي مهم اين نشست بود كه در انتها به دليل نداشتن برنامه و دستور كار به گردن كارشناس دفتر امور اجتماعي گذاشته شد.

برگزاري جلسه‌‌اي با عنوان حقوق شهروندي و اختصاص كارگروهي به اين موضوع مهم با توجه به اينكه جامعه جهاني ايران را به نقض اين حقوق محكوم مي‌كند و ما مخالف آن هستيم، بحث مهمي بود كه ارائه راهكار براي تبيين حقوق شهروندي ضروري به نظر مي‌رسيد.

در اين جلسه كه بنا به گفته مديركل دفتر اجتماعي استانداري مازندران، جلسه‌اي با عنوان صحبت‌هاي چهره به چهره اعضاي حاضر در كارگروه تشبيه شده بود، از هر دري صحبت شد الا حقوق شهروندي.

قرائت بندهايي از مفاد حقوق شهروندي كه از سوي وزارت كشور در قالب كتابچه‌اي تنظيم شده بود از مهمترين بندهاي جلسه را تشكيل مي‌داد.

يكي از مديران كه تازه به جرگه مديريت استان درآمده است در اين نشست گفت: هر جلسه‌اي كه به هر سمتي برگزار گردد، موثر بوده و ما از آن استقبال مي‌كنيم اما بايد نياز ارباب رجوعي كه ما آنها را شهروند مي‌ناميم و به دليل مراجعه به ادارات از حقوقي برخوردارند، ملاحظه شود، چون در بعضي از جلسات تصور مي‌شود كه فقط از طريق نوشته‌اي مي‌توان كل مطلب را دريافت كرد و نبايد مديران و فرمانداران را از جاهاي دور به استانداري كشاند.

وي يادآور شد: خروجي جلسات به ويژه جلسات فرهنگي بايد به گونه‌اي باشد كه نظرات كارشناسان را تامين كند تا آسيب‌شناسي انجام پذيرد.

بيشتر اعضاي حاضر در جلسه، يا طرحي نداشتند و اگر هم بحثي مي‌كردند مربوط به اين جلسه نبود، صحبت‌هاي خودماني اعضاي جلسه براي نخستين بار بود كه خواب را از چشمان اعضاي حاضر در جلسه را ربود و آنها را در اين جلسه از همنشيني با هم، خندان مي‌كرد كه گاهي خنده‌هاي آنها به همه اعضاي جلسه تسري پيدا مي كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.